Friday, January 28, 2011

Mantera Pengasih

Nama: Master Amin
Email: minturbos@yahoo.com.my
Website: http://www.rajailmupengasih.blogspot.com
Tajuk: Mantera Pengasih
Iklan: Assalamualaikum...

Alhamdulillah, dengan terbitnya laman blog ini yang lebih tertumpu kepada mantera pengasih sejak zaman berzaman yang telah diperturunkan kepada saya melalui ayahanda tercinta pasti menjadi rebutan pada mereka yang sering gagal dalam percintaan, cinta anda tidak berbalas, sering dikecewakan oleh pasangan, pasangan bermain kayu tiga, mempunyai pasangan lain, mempergunakan anda atau mulut terasa berat ketika berhadapan dengan si dia & berbagai lagi..

Jangan risau kerna saya bakal membantu menyelesaikan masalah anda sebesar lautan menjadi sekecil zarah.. Saya akan membimbing sehingga anda benar-benar mendapat keputusan seperti yang diinginkan yang hanya mengambil masa 7 hari atau lebih bergantung pada amalan & niat yang positif..

Amalan yang amat mudah, melalui keadah pembacaan mantera berserta niat & fikiran yang positif bertumpu pada sasaran anda.. Pasti membuat si dia tergila-gilakan anda, menginginkan anda, menyerahkan jiwa & raga kepada anda. Ada juga laporan keputusan yang saya terima bahawa setelah diamalkan mantera pasangannya menjadi berahi, meminta-minta untuk melakukan persetubuhan..* WAH !! Sungguh memberansangkan..

Tidakkah anda ingin dicintai, disayangi, dikasihi, dihormati?? Saya tahu jawapan anda.. YA, anda amat memerlukannya.. Usahlah membuang wang anda pada bomoh yang hanya mementingkan keduniaan, namun masalah anda tetap tidak dapat diatasi.. *Ada sesetengah pihak yang mengenakan mahar cukup murah untuk kesemua keilmuan tapi belum tentu mendapat keputusan seperti yang anda inginkan. Namun disini saya menekan pada keberhasilan sesuatu amalan itu. Saya akan turut menghantar energi dari jauh bagi membantu anda pada hari pertama anda menerima ijazah. Selepas itu anda bebas mengamalkan salah satu dari keilmuan ini.

Seperti yang kita sedia maklum, penyakit fizikal memerlukan ubat-ubatan dari doktor melalui kaedah sains semata-mata, namun bagi penyakit cinta, rindu, kasih, sayang hanya dapat diubati melalui ilmu ghaib & mantera yang telah terbukti sejak zaman dahulu kala lagi sesuai untuk kaum lelaki atau wanita..

Disini saya akan memperturunkan ilmu mantera pengasih kepada anda dengan pensyaratan ijazah & mahar melebihi kemampuan kita. Tujuan saya disini adalah ingin berkongsi ilmu agar dapat dimiliki & dipelajari bersama & tidak hilang ditelan arus masa sekaligus memberi keputusan yang meyakinkan. Semakin berkembang arus permodenan & globalisasi, semakin hilang ilmu-ilmu pusaka datuk nenek moyang kita. yang mampu dimiliki oleh setiap golongan. Amatlah berbaloi jika dibandingkan dengan sesetengah pihak yang meletakkan *Akan dikirimkan sedikit garam untuk di makan sebagai pemasin ilmu. Garam yang telah di isi dengan kekuatan tenaga ghaib bersumberkan Tenaga Alam Semesta atau Tenaga Ilahi..
Ip Pengirim: 115.133.51.141

0 comments:

Post a Comment