Monday, May 31, 2010

TAWARAN HEBAT!!! LAPTOP DAN IPHONE 3G FREE UNTUK ANDA JANGAN BERLENGAH SEMENTARA STOK MASIH ADA!!!!!

Nama: Zaa
Email: kekwa_8119@yahoo.com
Website: http://www.loginwang.com/?a=freemoney
Tajuk: TAWARAN HEBAT!!! LAPTOP DAN IPHONE 3G FREE UNTUK ANDA JANGAN BERLENGAH SEMENTARA STOK MASIH ADA!!!!!
Iklan: Salam sejahtera,
Haa..mesti korang ingat ni pasal buat duit dengan login facebook tu kan. Korang jangan salah faham, ni program lain ni,bukan yang FB tu. Aku pun taw program ni dari member aku melalui ym. Dia hantar link then aku pun dftr je la sebab bukan kluar duit pun.

So, program ape benda ni ?? Meh aku gtaw..tajuk post aku ni pun dah terangkan ape program ni sebenarnya. Ya...korang log in je dapat duit. Bagi ahli free skali login dalam sehari tu dapat la 50sen. bagi ahli VIP(kene bayar) skali login dalam sehari tu dapat rm2 ..banyak gak tu. Tapi yang xbest shari boleh login sekali je..huhu..so kalau nk untung banyak kene la cari downline cam biasa kan...nak taw lebih jelas korang masuk ke website dibawah ini...
http://www.loginwang.com/?a=freemoney

TAWARAN HEBAT!!! LAPTOP DAN IPHONE 3G FREE UNTUK ANDA JANGAN BERLENGAH SEMENTARA STOK MASIH ADA!!!!!
TERIMA KASIH,
Ip Pengirim: 115.135.220.65

0 comments:

Post a Comment