Saturday, July 24, 2010

Jana pendapatan lumayan hanya dari rumah..sertai kami sekarang!!!

Nama: JutaOne87
Email: mohduzair87@gmail.com
Website: http://www.duitpasif.webbly.com
Tajuk: Jana pendapatan lumayan hanya dari rumah..sertai kami sekarang!!!
Iklan: . Apakah Itu VEMMA?

VEMMA adalah program nutrisi yang lengkap dengan Vitamin, Anti oksida dan Multimineral sebagai makanan tambahan dalam bentuk cecair. Mengandungi lebih daripada 80 kandungan nutrien dalam persediaan ini. Vemma datang dalam dua botol.

2. Bukankah VEMMA Adalah Ekstrak Buah Manggis?

Vemma boleh dikategorikan sebagai makan berfungsi. Ia bukannya sekadar terdiri daripada buah manggis atau jus manggis. Tetapi keseluruhan buah manggis di ekstrak (termasuk kulitnya) merupakan satu daripada 80 bahan-bahan yang lain. Vemma datang dalam dua botol. Satu botol terdiri daripada 65 micromineral daripada sumber sayur-sayuran. Botol kedua terdiri daripada keseluruhan buah manggis yang diekstrak, daun aloe vera dan the hijau bebas kafein yang diekstrak.

3. Memang Hebat. Apakah Keistimewaan Buah Manggis Yang Diekstrak?

Keseluruhan buah manggis itu sendiri mengandungi anti oksida yang amat tinggi kandungannya dan sangat hebat. Ini terutamanya terdapat pada kulit buah manggis yang boleh dimakan begitu sahaja. Vemma adalah keseluruhan buah manggis termasuk kulitnya sekali semasa proses penghasilan.

4. Apakah Kandungan Bahan-Bahan Lain Yang Ada Dalam VEMMA?

Untuk lebih tepat lagi, Vemma adalah kombinasi daripada 65 mikromineral, kesemua 12 jenis vitamin asas (A, B komplek, C, D dan E) dan tiga ekstrak botanik (keseluruhan buah manggis, aloe vera dan teh hijau) yang menyediakan anti oksida, asid amino dan phyto-kimia yang diperlukan oleh badan kita.kini bisnes Vemma serta produk jus manggis Vemma boleh didapati di Malaysia. Terima kasih kepada Vemma Malaysia.

Pernahkah anda mendengar mengenai bisnes online yang dikenali sebagai Bisnes Vemma. Kini Bisnes Vemma semakin menjadi perhatian di kalangan penduduk di Malaysia. Ramai yang telah menjadi Jutawan Vemma.

Jangan risau untuk anda di luar sana, Vemma is Real Business. Sapa buat kerja dia dapat… Fair Business dan bukannya Style 4D ; Duduk Diam-Diam Dapat Duit. dan harapan saya anda, jangan tunggu lama-lama memerhatikan Vemma dari jauh. Rebut peluang ini… gerabak keretapi bakal-bakal Jutawan Vemma kini mula memasuki fasa berikutnya. Kalau tahun 2008 dan 2009, kami masih memanaskan enjin keretapi kami, kini tahun 2010, gerabak semakin laju meninggalkan anda. Dah nak pakai LRT dah ni

Adakah anda bersedia !!!!

Untuk pengetahuan semua bisnes Vemma dan produk Vemma adalah yang terbaik dan kini menjadi pilihan ramai penduduk Malaysia. Anda boleh datang ke Vemma Malaysia yang terletak di Jaya One, Petaling Jaya.

Daftar Sebagai Ahli Vemma Secara Percuma,Layari laman website ini bagi pendaftaran percuma: http://duitpasif.webbly.com @
http://www.vemmabuilder.com/27212681 @ http://www.duitmasuk.vemma.com
Ip Pengirim: 203.82.66.199

0 comments:

Post a Comment