Tuesday, December 21, 2010

Mantera Pengasih

Nama: Master Amin
Email: minturbos@yahoo.com.my
Website: http://www.rajailmupengasih.blogspot.com
Tajuk: Mantera Pengasih
Iklan: Alhamdulillah, dengan terbitnya laman blog ini yang lebih tertumpu kepada mantera pengasih sejak zaman berzaman yang telah diperturunkan kepada saya melalui ayahanda tercinta pasti menjadi rebutan pada mereka yang sering gagal dalam percintaan, cinta anda tidak berbalas, sering dikecewakan oleh pasangan, pasangan bermain kayu tiga, mempunyai pasangan lain, mempergunakan anda atau mulut terasa berat ketika berhadapan dengan si dia & berbagai lagi..

Jangan risau kerna saya bakal membantu menyelesaikan masalah anda sebesar lautan menjadi sekecil zarah.. Saya akan membimbing sehingga anda benar-benar mendapat keputusan seperti yang diinginkan yang hanya mengambil masa 7 hari atau lebih bergantung pada amalan & niat yang positif..

Amalan yang amat mudah, melalui keadah pembacaan mantera berserta niat & fikiran yang positif bertumpu pada sasaran anda.. Pasti membuat si dia tergila-gilakan anda, menginginkan anda, menyerahkan jiwa & raga kepada anda. Ada juga laporan keputusan yang saya terima bahawa setelah diamalkan mantera pasangannya menjadi berahi, meminta-minta untuk melakukan persetubuhan..* WAH !! Sungguh memberansangkan..

Tidakkah anda ingin dicintai, disayangi, dikasihi, dihormati?? Saya tahu jawapan anda.. YA, anda amat memerlukannya.. Usahlah membuang wang anda pada bomoh yang hanya mementingkan keduniaan, namun masalah anda tetap tidak dapat diatasi.. *Ada sesetengah pihak yang mengenakan mahar cukup murah untuk kesemua keilmuan tapi belum tentu mendapat keputusan seperti yang anda inginkan. Namun disini saya menekan pada keberhasilan sesuatu amalan itu. Saya akan turut menghantar energi dari jauh bagi membantu anda pada hari pertama anda menerima ijazah. Selepas itu anda bebas mengamalkan salah satu dari keilmuan ini.

Seperti yang kita sedia maklum, penyakit fizikal memerlukan ubat-ubatan dari doktor melalui kaedah sains semata-mata, namun bagi penyakit cinta, rindu, kasih, sayang hanya dapat diubati melalui ilmu ghaib & mantera yang telah terbukti sejak zaman dahulu kala lagi sesuai untuk kaum lelaki atau wanita..

Disini saya akan memperturunkan ilmu mantera pengasih kepada anda dengan pensyaratan ijazah & maharmahar melebihi kemampuan kita. Tujuan saya disini adalah ingin berkongsi ilmu agar dapat dimiliki & dipelajari bersama & tidak hilang ditelan arus masa sekaligus memberi keputusan yang meyakinkan. Semakin berkembang arus permodenan & globalisasi, semakin hilang ilmu-ilmu pusaka datuk nenek moyang kita. yang mampu dimiliki oleh setiap golongan. Amatlah berbaloi jika dibandingkan dengan sesetengah pihak yang meletakkan *Akan dikirimkan sedikit garam untuk di makan sebagai pemasin ilmu. Garam yang telah di isi dengan kekuatan tenaga ghaib bersumberkan Tenaga Alam Semesta atau Tenaga Ilahi..

Ingatlah, setiap amalan & niat bergantung pada keizinan Allah S.W.T. Jika Allah menghendak JADI, maka JADILAH ia..

1. Mantera Pengasih Pandangan Mata : RM 70.00

Dibaca saat bertemu si dia melalui pandangan mata yang tajam. Dibaca 3 kali. Membuatkan si dia tunduk, kasih, sayang kepada anda.

2. Mantera Pengasih ASAP Rokok : RM 55.00

Caranya amat mudah . Sediakan sebatang atau sekotak rokok lalu dibaca ayat ini sebanyak 41 kali lalu hembuskan pada rokok. Siap digunakan sebagai pengundang cinta. Hisap seperti biasa & hembuskan orang dimaksud.

3. Mantera Pengasih Isi Makanan : RM 75.00

Membuat si dia setia, tidak bermain kayu tiga & kekal. Baca 7 kali kemudian hembuskan pada makanan lalu diberi makan.
*ada wirid tambahan

4. Mantera Pengasih TEJA ASMARA : RM 130.00

Mantera yang ampuh untuk menundukkan anak dara & membuatkannya berahi. Sesiapa yang terkena mantera ini sukar disembuh. Oleh itu jangan dibuat main-main.
Berhadas, suci, lalu melakukan puasa geni ( puasa & tidak tidur) sehari semalam sahaja.

5. Mantera Pengasih Puter Giling Puja Mantera : RM 55.00

Agar dipandang hormat & dikasihi. Mantera dari primbon ini boleh anda amalkan. Baca setiap kali hendak keluar rumah. Caranya akan disertakan bersama.

6. Mantera Pengasih Seri Muka : RM 50.00

Supaya wajah kelihatan cantik berseri-seri. Bacalah pada sekapur sireh yang hendak dimakan. Insyallah sesiapa yang memandang akan tergila-gila pada si pengamal.

7. Mantera Pengasih Pemanis Muka : RM 50.00

Sama seperti No. 6 harus dibaca pada sekapur sireh namun mantera berbeza. Orang yang memandangnya akan gila mabuk cinta berahi seumur hidupnya, merayu-rayu dihatinya.

8. Mantera Pengasih Doa MALAIKAT 44 : RM 130.00

Ilmu berbahaya, kalau dipuja betul-betul boleh menyebabkan seseorang tidak sedarkan diri, lupa makan minum dan segala kepentingan dirinya oleh kerana telah jatuh cinta pada si pengamal.

9. Mantera Memanggil Roh Kekasih : RM 80.00

Jika anda mempunyai kekasih yang berada di suatu tempat yang jauh dan anda sangat mencintainya, maka bolehlah anda panggil rohnya supaya ia datang kepada anda dalam tidurnya. Dibacakan pada saat anda mahu tidur.

10. Mantera Pengasih Isem Karang : RM 105.00

Ilmu ini diperturunkan oleh guru Persatuan Seni Silat Chumandi dari Banten Indonesia. Menurutnya sesiapa ingin mencuba jangan dibuat main-main, nanti buruk padahnya. Ilmu ini cuma untuk dipakai diri sendiri agar jangan dibenci orang, memandang kita dengan belas kasihan. Dipanggil ISEM KARANG, jika diamalkan membuatkan semua orang sama ada lelaki, perempuan, kecil, besar, tua & muda semuanya akan menyukai. Dibaca pada sekapur sireh untuk di makan.

11. Mantera Pengasih Seraja Gila : RM 95.00

Ilmu ini kalau diamalkan betul-betul akan membuatkan orang yang dituju datang mendapatkan si pemanggil dalam keadaan tidak sedarkan diri.

12. Mantera Pengasih Ratu Ajasmoro : RM 180.00

Ilmu ini berbahaya kerana dianggap KERAS. Jika dipuja dengan sepenuh hati menggunakan amalan ini membuatkan sasaran anda datang mendapatkan anda lalu menyerahkan dirinya kepada pengamal.

13. Mantera Pengasih Selasih Hitam : RM 150.00

Orang yang dipuja atau diseru dengan amalan ini biasanya akan gila mabuk cinta berahi dan datang menyerah diri pada yang menyeru. Ilmu ini dianggap berbahaya.

14. Mantera Seru Sijaran Guyang : RM 105.00

Dengan mengamalkan amalan ini, insyallah sasaran yang dipuja akan datang meyerahkan diri pada pengamal. Harus puasa mutih 7 hari 7 malam dan diakhiri pati geni sehari semalam.

15. Mantera Pengasih Tepuk Bantal : RM 90.00

Orang yang dipuja melalui amalan ini, insyallah akan gila mabuk cinta berahi, termimpi-mimpi & menginginkan anda.

16. Mantera Seru GENDHAM SEMARANG DONO : RM 105.00

Berkat dari amalan ini, orang yang dipuja & diseru biasanya akan datang mencari & menyerahkan diri kepada pengamalnya. Perlu puasa 7 hari 7 malam & pati geni sehari semalam.

17. Mantera Puja Pusing Telur Orang Boyan : 90.00

Amalan ilmu pusing telur ini ialah bertujuan supaya hati orang yang dipuja juga terpusing & kembali mendapatkan anda. Sesuai dilakukan terhadap orang yang lari meninggalkan rumah tanpa pesan atau boleh juga kepada sesiapa yang dikehendaki agar hatinya kasih kepada anda.

18. Mantera RAJA Ilmu Pengasih : RM 120.00

Dibaca pada sireh bertemu urat. Sesiapa yang melihat pengamal ini akan jatuh kasih kepadanya.

19. Mantera Pengasihan Payun Agung : RM 105.00

Ilmu ini jika diamalkan akan membuatkan semua orang sama ada lelaki, perempuan, kecil, besar, kafir, islam, jin syaitan & haiwan yang ganas jadi menurut, jinak & kasih. Pati geni sehari semalam.

20. Mantera Pengasih Panah ARDJUNA : RM 220.00

Ilmu ini sangat berbahaya, sangat KERAS kerana biasanya digunakan untuk membalas dendam terhadap sesorang gadis yang angkuh atau menolak pinangan. Dengan membaca mantera ini gadis yang angkuh dengan mudah dapat ditakluki. Hal ini bergantung kepada keyakinan yang bulat kepada Allah. Biasanya setelah mengamalkan ilmu ini seseorang yang susah ditakluki akan terjerembab di kaki si pengamalnya.

21. Mantera Pengasih Cahaya Diri : RM 60.00

Aji mantera ini bersumber dari warisan para leluhur kita yang arif lagi bijaksana. Faedahnya bila dibaca waktu mandi yang akhi (bilas badan) akan memberikan cahaya cemerlang pada badan & wajah pengamalnya, akan kelihatan berseri sehingga menarik hati orang yang melihatnya.

22. Mantera Pengasih Hikmat Siguling Batang : RM 120.00

Dibaca & dihembuskan pada orang yang anda cintai atau ingini. Si dia pasti mengikut kata & mengikut kemana saja anda pergi. Umpama di pukau.

23. Mantera Pengasih Keluar Rumah : RM 50.00

Tujuan amalan ini supaya mudah berurusan dengan sesiapa saja.

24. Mantera Pengasih Keluar Rumah 2 : RM 50.00

Untuk menambat hati penduduk sekampung yang ditemui, dibaca di muka pintu sebelum keluar rumah.

25. Mantera Bedak Pengasih : RM 55.00

Berkat dari amalan ini, dibaca & ditiup pada bedak kemudian disapu ke muka. Insyallah gadis yang terpandang akan jatuh cinta & sayang pada pengamalnya. Ia merasakan seolah-olah hatinya terpanggil-panggil.

26. Mantera Pengasih Menundukkan Hati Wanita : RM 80.00

Ilmu ini bertujuan menundukkan sasaran anda lalu patuh pada arahan anda. Dibca ketika bertemu dengan permpuan yang anda hajati, sesiapa saja, mahupun islam atau kafir.

27. Mantera Pengasih Hayun Limau : RM 55.00

Dibaca pada 7 urat benang dari pakaian orang yang anda kehendaki. Akan membuatkan si dia tergila-gilakann anda.

28. Mantera Pengasih Kewibawaan & Karisma Diri : RM 85.00

Mantera ini boleh digunakan saat menhadap musuh atau menghadapi bahaya maka dibaca sambil menahan nafas diperut. Juga dapat dibaca ketika menghadapi orang ramai atau pada saat keluar rumah. Harus melakukan tirakat dengan berpuasa mutih 3 hari 3 malam. Jika tidak ditirakati boleh juga diwiridkan menghadap 4 penjuru alam agar aura kewibawaan & karisma menyatu.

29 . Mantera Pengasih PUKAU : RM 120.00

Dibaca pada saat berhadapan musuh atau ketika bepergian ke medan tempur supaya selamat dari bahaya musuh. Dibaca pada sehelai daun lalu disimpul hidup agar damai sekampung. Dibaca pada air yang bersumber dari tempat tidak mengalir agar hati yang marah dapat tenang. Dibaca pada kobaran api agar semua yang melihat terkesima. Dibaca ketika menyentuh anak yang liar agar mengikut kata. Dibaca & dihembuskan pada gadis agar mengikut segala saranan anda.

30. Mantera Pengasih Pancaran AURA : RM 125.00

Jika terus menerus mengamalkan amalan ini akan dapat membangkitkan pancaran aura dari 7 lapisan tubuh terus ke dalam sistem chakra manusia, bak bulan purnama. Setaip yang memandang pasti akan kasih, cinta & sayang kepada anda. Tujuan bagi merawat badan halus.

31. Mantera Pengasih Membangkitkan Hati Yang Lupa/Tidur : RM 95.00

Diamalkan & dibaca saat bertemu kekasih hati, insyallah tidak akan berpaling pada yang lain. Juga kepada suami isteri selalu berselingkuh, memiliki pasangan lain. Memiliki daya magnetik atau daya penarik yang HEBAT apabila diamalkan setelah solat 5 waktu. Jika selalu diamalkan akan tenteram rumahtangga. Bagi yang sulit jodoh atau rezeki. Baik buat MARKETING LEADER yang ingin mendapatkan DOWNLINE dengan mudah. Masih banyak lagi kelebihan mengamalkan mantera ini.

Sedikit garam akan dikirmkan bagi yang mengambil ijazah Mantera Ilmu Pengasih untuk di makan bagi tujuan pemasin ilmu (mujarab amalan) & membuka gulungan chakra dalam tubuh anda agar lebih mudah terjadi sesuatu amalan.

Terdapat banyak lagi keilmuan Mantera Pengasih, Puja Tarikan Ma'rifat, & Cara membuat Minyak Pengasih, Ilmu Hikmah Amalan Para Kiyai, yang akan diperturunkan & diijazahkan pada mereka yang berminat.

Ilmu Khodam AN-NAAS : RM 200.00

Turut mengajarkan Ilmu Khodam AN-NAAS bersandarkan pada ayat-ayat suci Al-Quran yang diseru pada Khodam bagi menyampaikan hajat atau keinginan anda. Ilmu bersifat putih, tiada apa-apa pantang larang. Ilmu ini khusus untuk tujuan mahabbah ( menaruh rasa cinta) dan untuk meminta sesuatu dari seseorang. Hikmat surah AN-NAAS adalah suatu ilmu untuk memikat wanita atau lelaki dari jark jauh. Ilmu ini juga boleh digunakan untuk meminta sesuatu dari seseorang seperti wang, kereta, rumah, harta benda, & sebagainya.
Meskipun seseorang itu berada di seberang lautan, ia akan mendatangi anda dengan rasa cinta & kasih sayang yang mendalam. Apabila sesorang lelaki atau wanita sudah terkena ilmu ini, maka ia akan mengikut segala kehendak anda zahir mahupun batin. Anda boleh meminta apa saja yang anda inginkan. Malah jika anda ajak berkahwin sekalipun ia akan menurut kehendak anda. Ilmu ini mempunyai banyak kelebihan antaranya ialah :

* Memikat wanita atau lelaki dari jarak jauh
* Diri anda sentiasa dicintai & digilai oleh wanita atau lelaki
* Mudah mendapat apa yang anda inginkan
* Mudah naik pangkat
* Mudah dapat pekerjaan
* Boleh mempengaruhi seseorang secara batin supaya ia mengikut kehendak anda
* Mudah memperolehi kekayaan hidup
* Mudah mendapat pasangan
* Boleh memanggil lelaki atau wanita secara batin dari jarak jauh supaya ia datang menyerahkan seluruh jiwa dan raganya kepada anda
* Boleh juga meminta wang dari seseorang secara batin & dia akan datang memberikan wang kepada anda.

*ada amalan puasa
Bagi yang mengambil Ilmu khodam AN-NAAS akan diberi percuma Mantera Pengasih Asap Rokok sebelum 31/12/2010.

Penyembuhan Hubungan Karma (Healing The Carmic Band)

Saya turut menyediakan penyembuhan jarak jauh melalui kadah penghantaran energi atau tenaga gelombang bagi Penyembuhan Hubungan Karma ( Healing The Carmic Band ) iaitu memperbaiki hubungan kita dengan orang yang tersayang. Biasanya terdapat suatu hubungan karma di antara seseorang yang kita sayangi atau pernah kita sayangi. Hubungan ini boleh melemahkan kita dan mempunyai pengaruh-pengaruh negatif kepada bahagian fizikal dan ernergi kita. Kerapkali hubungan itu bertambah kuat apabila disembuhkan. Melalui kaedah ini ia akan dapat disembuhkan.

Penyembuhan Situasi/Kualiti (Situation/Quality Healing)

Disini saya akan menyembuhkan sesuatu kualiti atau situasi sebuah peribadi atau watak. Seperti ketidakstabilan emosi. Contohnya perasaan cemburu yang keterlaluan, lemah semangat, malas, kecewa, putus asa, gelisah bimbang, risau tak menentu, tidak yakin pada diri, kesedihan, kemarahan & sebagainya.

Pembersihan Unsur Negatif Dalam Bilik/Rumah (Cleansing Room/House)

Kaedah pembersihan ini adalah bertujuan menutralkan unsur-unsur energi negatif yang terdapat di dalam bilik atau rumah anda yang membuatkan seisi rumah menjadi kacau bilau, tidak tenteram, sering murung, cepat marah, anak melawan cakap & lain-lain lagi. Insyallah dapat menyingkirkan unsur-unsur negatif ini serta mengembalikan keharmonian & kedamaian dalam sesebuah rumah.

Sedikit garam akan dikirmkan bagi yang mengambil ijazah Mantera Ilmu Pengasih untuk di makan bagi tujuan pemasin ilmu (mujarab amalan) & membuka gulungan chakra dalam tubuh anda agar lebih mudah terjadi sesuatu amalan.
Hubungi saya melalui e-mail minturbos@yahoo.com.my atau SMS ke 0175206841 untuk sebarang pertanyaan atau cara membuat pesanan.


Cara membuat pembayaran : PUBLIC BANK BERHAD
No. Akaun : 4-5763262-14
Aminuddin Bin Amran

Sila tambahkan RM 10.00 untuk kos penghantaran. Semua pesanan akan dikirimkan melalui pos ekspress.
Selepas buat pembayaran sila sms nama, nama ibu, alamat, tarikh, masa bank-in, & nama ilmu yang anda pesan.
Selepas anda menerima pesanan anda, SMS saya pada sebelum jam 10 malam untuk saya mengirimkan energi dari jarak jauh.
Ip Pengirim: 115.135.153.121

0 comments:

Post a Comment